Svårlösta illamående som bara inte kommer att låta gå, och att bara kunna äta ren, intetsägande begränsade livsmedel. De första symptomen jag skulle älska att förlora är illamående/kräkningar
Illamående och Kräkningar, ständig och ihållande ibland även kvarstående efter att jag har tagit anti-illamående medicin.
Om jag kunde bli av med en symptom det skulle vara illamående och kräkningar. Jag får också en del smärta i buken och känsla av fullkomlighet från GP.
Från och med nu kan du lägga till dina symtom i DiseaseMaps och hitta själsfränder som delar just dina symtom. Själsfränder är människor med samma symptom som du har
Tillfoga dina symptom och hitta en själsfrände på kartan