värre symptom skulle vara den smärta och klåda. Jag tror förlägenhet också är dålig som vissa människor blir deprimerade och har en massa ångest. Smärtan i nagelbädden och svullnad av benen är dåligt också . På hårbotten, klåda och fjällning är irriterande liksom pinsamt .
Från och med nu kan du lägga till dina symtom i DiseaseMaps och hitta själsfränder som delar just dina symtom. Själsfränder är människor med samma symptom som du har
Tillfoga dina symptom och hitta en själsfrände på kartan