Is it advisable to do exercise when affected by Anorexia? Which activities would you suggest and how intense should they be?
Exercise with Anorexia: which activities patients recommend or avoid, and what the evidence says.
Original
Siempre es bueno realizar actividad física ya que libera endorfinas que ayudan mucho para atacar la depresión. Salvo en el caso de personas o muy bajo peso, la actividad física es muy buena.