שמי ליאור כואב כבר 15 שנה נפצעתי במהלך העבודה בעצבע המורה שמואל .נקטע וחוברה חזרה והכאב ,הולך והתחזק מיום ליום ואיתו באים הדיכאון והחרדות לילות ללא שינה ,לאבד את המשפחה ולהישאר לבד לאבד מקום עבודה להפוך לזומבי מרוב תרופות נרקוטיות שמשגעות אותך הופכות אותך למי שאתה לא , תופעות לאוי קשות ביותר (הזיות ,בחילות ,בילבול ,חולשה(מיזה עשר שנים אני מטופל בקנאביס רפואי